lørdag 1. november 2008

A good night's sleep

Nå skal jeg legge meg. Klokken kvart på ett, det er vel ikke så ille for en fredag? Jeg har bestemt meg for å starte en ny livsstil, fra og med nå. Imorgen skal jeg stå opp mens det faktisk fremdeles er morgen, og ikke formiddag. Jeg skal spise frokost, ta vitaminene mine OG jerntablettene som jeg fikk hos legen. Jeg skal også få meg litt frisk luft. Dette høres kanskje ganske lite spennende ut, og det er det for så vidt også, men i det siste har jeg følt meg så utrolig tom for energi. I tillegg til å ha vondt i hodet hveer eneste dag blir dette slitsomt i lengden, så det er altså derfor jeg nå skal prøve å få meg selv inn på rett spor igjen. Jeg tror jeg rett og slett må kutte ut sukker, godteri og usunne ting. Ikke fordi jeg vil ned i vekt, men fordi jeg tar meg noe godteri eller sjokolade istedenfor ordentlig mat, for rask energi, og det begynner å gå ut over hvordan jeg føler meg. Utrolig kjedelig innlegg, men tenkte at hvis jeg skrev det her, så MÅ jeg faktisk holde det:D Jeg skal skrive mer imorgen, nå er jeg nødt til å sove!


Sweet dreams <3

Ingen kommentarer: