fredag 7. november 2008

Almost brand new

For en uke siden var jeg på miniatyr shopping. Det var 30% på alt på Cubus, og selvom jeg egentlig aldri går der så tenkte jeg det måtte være et tegn ettersom den butikkansatte limte opp plakaten I det sekundet jeg gikk forbi! Haha, ok egentlig ville jeg bare finne meg noe på salg.. Jeg fant til min overraskelse ut at de hadde flere ting jeg gjerne kunne tenke meg der, men siden jeg egentlig ikke hadde penger så ble det med at jeg kjøpte denne kjolen:


Den er faktisk veldig pen på. Jeg har ikke fått anledning til å bruke den enda. Jeg har lenge hatt lyst på en slik kjole, og jeg ble så glad da jeg fant den,selvom den kanskje er litt for lowcut for min smak.. We'll see..

Haha, did i mention i'm a sucker for 'free stuff'? Jeg hadde ikke tenkt eller planlagt å kjøpe sminke, men da jeg sto å betalte for kjolen sa ekspeditøren at de hadde 25% på alt fra Max Factor. Joda, det er jo fint, tenkte jeg, men jeg trenger egentlig ikke noe akkurat nå. 'OG', sa hun 'du får denne sminkevesken/vesken med på kjøpet, det er til og med produkter oppi den!' Da var det gjort. Jeg spurte ikke hva som var oppi, eller hvor mye. Jeg så bare at det var opptil flere produkter, og i hodet mitt blinket digre skilt hvor det sto GRATISPRODUKTER! Ja, så enkelt gjøres det faktisk. Jeg fant meg to produkter fra Max Factor (man kunne velge hva som helst, men det måtte være minst 2 ting), og fikk med meg vesken. Jeg har ikke prøvd noen av gratisproduktene enda, men jeg gleder meg til det! Haha:D


Dette er tingene jeg kjøpte fra Max Factor. Jeg ble faktisk utrolig fornøyd med det også! Liplineren var i en fin farge som passer til det meste, og lipglossen luktet og satt godt, føltes bra og behagelig på, og varte lenge!


Dette er altså vesken og innholdet. Synes jeg fikk ganske mye! En leppefarge jeg aldri ville tenkt på å bruke til vanlig riktig nok,men man kan jo alltids prøve, ikke sant? Svart eyeliner, praktisk speil, foundation som blir gøy å teste og svart øyenskygge som jeg håper er fin!


Og så klart, hendig veiledning! Det sto også tips på hvordan man kunne sminke seg med de medfølgene produktene.

Sist, men ikke minst, produkttesting og resultat:

Test ut Max Factor's Silk Gloss Tube, farge - Next to nude!

Ja, jeg vet jeg var offer for et lurt(?) kommersielt triks. Men det føles bra:D Fred, frihet og alt gratis!

1 kommentar:

Mari sa...

Så nydelig kjole!