torsdag 30. oktober 2008

I can't sleep

Overskriften sier vel alt. Jeg skal stå opp for å gå på skolen om ca.. to timer. Jeg vet virkelig ikke hvorfor jeg ikke får sove, jeg var jo trøtt klokken 9 ikveld! Jeg har ikke blogget på ganske lenge nå, og det er fordi det har skjedd litt for mye den siste tiden til at jeg har følt jeg har overskudd til å skrive her.. Jeg vil helst ikke dele mine innerste følelser med alt og alle (nevnte jeg at jeg har 100 000 lesere i uken?) så jeg tenkte det var like greit å ganske enkelt la være å skrive.

Akkurat nå ønsker jeg meg dette:



La meg igjen presisere at hver og en som skulle komme over dette innlegget er velkomne til å skaffe meg en eller flere av disse herlighetene. Virkelig, se på det som en invitasjon.

Jeg har så mye jeg kunne ha skrevet her i bloggen min, jeg har så mange ideer og tanker. Når jeg er ute, eller hvor som helst egentlig, så tenker jeg på hva jeg har lyst til å skrive, men når jeg endelig har tid til å sette meg ned for å skrive har plutselig ved et magisk trylleslag all inspirasjon forsvunnet. Hva er det for noe? Imaginær skrivesperre? Selvprovosert streik? Jeg vet faktisk ikke, men jeg skal prøve å skrive litt oftere fra nå av. Ikke fordi jeg har noe spesielt mål, men fordi jeg føler meg litt bedre etter å ha luftet tankene mine litt.

Har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om Ciara's nye sang enda; Go Girl men hun så i hvert fall fresh ut på The BET Hip Hop Awards.



She is gorgeous!

Ok,NÅ må jeg sove!!

Ingen kommentarer: