onsdag 5. november 2008

I'm lovin' it!

Yes! Jeg vil ha meg ny mobil siden min er ødelagt, jeg vil ha nye klær og jeg vil ha en fungerende TV. Og plutselig har jeg også råd til det! Det var ikke uventet, for jeg hadde jo forventet å få NOE penger, men jeg hadde faktisk helt glemt det fordi det tok så lang tid. Etter å ha brukt alt jeg hadde spart og satt meg selv i gjeld for å betale skolespengene mine har jeg levd på ganske lite i det siste. Men jeg har klart det somehow, og jeg har til og med klart å spare litt! Så de siste månedene har jeg spart 4800 kr, og i tillegg til disse "overraskelsespengene" har jeg råd til alle tingene jeg har gått å drømt om! Så klart er det ikke snakk om 100 000,men det gjør at jeg kan spandere litt nye ting på meg selv:D MEN, jeg har ikke tenkt å bruke alt sammen. Ja, jeg skal kjøpe meg en ny mobil, men ikke en dyr en. Jeg skal kjøpe litt nye klær, men jeg har virkelig ikke tenkt å kjøpe dyre designerplagg. Og TV'en? Vel, vi får se hva jeg sitter igjen med, men antageligvis blir jeg nødt til å klare meg med min bittelille, flimrende TV litt lenger. For jeg skal nemlig fortsette sparingen min! Nå blir det julepresanger likevel, haha!

Ingen kommentarer: