torsdag 9. oktober 2008

Ønsker meg <3

Det er til en hver tid noe jeg har veldig lyst på, men jeg pleier å utsette å kjøpe det til jeg rett og slett ikke har så stort behov for det lenger og har latt noe nytt erstatte førsteplassen på ønskelisten min. Noen ganger bevarer jeg disse ønskene i lengre perioder, og nå har jeg faktisk ønsket meg en kjole ganske lenge og prøvd å følge med på stylebystars om de har fått den inn. Forelsket meg heelt i den da jeg så et bilde av Blondinbella som hadde kjøpt den derfra, men jeg kan rett og slett ikke finne den der. Har fremdeles et lite håp om at den skal komme inn snart!! Slik ser den ut:

Enkel, classy og nydelig <3 Ville følt meg som en prinsesse i den kjolen!

Størrelsen min er forresten XS eller S, føler meg forpliktet til å informere om det hvis noen tilfeeldigvis føler seg gavmild nok til å kjøpe den til meg:D

3 kommentarer:

. sa...

for en fantastisk nydelig kjole!
nå fikk du den til å havne på min ønskeliste også<3

lila halvorsen sa...

Den var nydelig! Du hadde jo kledd den dritgodt .. som alt annet du har på deg , din ugle!

lila halvorsen sa...

Den var LEKKER baby , den må du skaffe deg. Du hadde jo sett ut som en dronning i den.. du kler jo forsåvidt alt, din ugle !