torsdag 28. august 2008

My love <3

Jeg elsker kjæresten min<3
Imorgen må jeg stå opp klokken 7, så jeg skulle egentlig ha vært i dyp søvn nå, men jeg følte virkelig for å skrive noe her før jeg sovnet, og siden min aller kjæreste kjære nettopp sendte meg en nyydelig godnatt melding passet det jo bare bra å la dette innlegget vise min takknemlighet. Han er virkelig helt fantastisk og måten han bryr seg om meg på er bare helt enestående vakker. Nå er jeg virkelig nødt til å legge meg, imorgen skal jeg som sagt stå opp kl 7,dusje og dra på skolen, og 12 timer senere skal jeg på velkomstfest på skolen. Må såklart finne outfit også, men tar det imorgen! Forhåpentligvis husker jeg å skrive da også, nå lukker øynene mine seg snart helt igjen og signaliserer at det er på høy tid å få seg litt much needed skjønnhetssøvn!
Godnatt<3

Ingen kommentarer: