tirsdag 17. juni 2008

First try!

Første gang jeg blogger, nå har jeg en blogg på blogg.no og en her, men tror jeg liker denne best så det blir nok denne jeg beholder:D Vet ikke helt hva jeg vil med denne bloggen enda, det blir vel mest for å lufte tankene mine litt innimellom. Kan jo legge ut noen bilder av de siste klærne jeg har kjøpt, for noen dager siden på Voss av alle steder.

Btw, kan noen smarte sjeler dele med meg hvordan man får teksten først og bildene etterpå?:) Hvis noen i det hele tatt leser dette haha! Klærne mine så skikkelig kjedelige ut nå, og jeg skal være den første til å innrømme at det ikke var verdens mest interessante innkjøp heller, men når sant skal sies så var det på salg! Og på Voss! Så jeg er likevel fornøyd:D Og i tillegg så blir jo aalt så mye bedre når det er en del av det rette outfitet og med de rette accessoriene=D Nå er det sovetid for meg, er såå trøtt! Skal prøve å skrive imorgen også, så kanskje jeg kommer inn i det etter hvert:)

Edit: slettet dårlige bilder.

1 kommentar:

MagnusQtie sa...

Trendy!
Gratulerer ;D